Belonen en consequenties stellen

Door: Mike van der Burgt 3-1-2017

Categorieën
:
Verbeter je Recruitment,

 

Belonen en consequenties stellen 

In een vorige post over De Beste Motivators zijn wij al ingegaan op wat goede beloningen zouden kunnen zijn, maar hoe je mensen beloont of op het rechte pad zet is minstens zo belangrijk. Daarom gaan wij bij deze post in op de manieren waarop je jouw werknemers dient te belonen of bij te sturen. Dit doen wij door middel van 4 aandachtspunten die jou helpen in het correct omgaan met beloningen en reprimandes voor je werknemers.

blog_image:article_career_1483446650586b997a71565.png:end_blog_image
Conclusie
- Strike while the iron is hot
- Regelmatige (wekelijkse), niet te formele, evaluaties
- Focus op het leermoment, niet verantwoordelijkheid.
- Werknemers willen goed werk afleveren voor zichzelf, niet voor jou of mogelijk reprimandes.

Career Result
Career Result gelooft in het voorkomen van fouten en daarmee straffen door de juiste werknemers te werven en selecteren. Mensen blijven echter mensen en foutjes kunnen altijd gebeuren. Het is dus van belang te weten hoe je moet handelen na fouten of mensen moet belonen die goed werk hebben geleverd. Evalueren is iets wat ons als mens onderscheidt van dieren en diegene die het beste evalueren onderscheiden zich weer op positieve wijze van de rest.

Voor meer informatie over hoe wij aan topkandidaten komen kun je met ons contact opnemen. Ook kun je verdere informatie over onze diensten vinden op onze website. Voor meer informatie over hoe jij je selectieprocedures kunt verbeteren kun je ook nog verder lezen op onze blog.

Voor verdere vragen, ideeën of suggesties over deze, vorige of toekomstige posts kun je mailen naar mij mike@careerresult.nl. Ik ben erg benieuwd naar je meningen en suggesties.